2/26/2012

kun yössä yksin vaeltaa voi kaltaisensa kohdata

Heippa<3 Tää viikonloppu on menny hiirveen nopeesti! Olin siellä Jutalla yötä ja oli tosi mukava nähä taas tyttöjä!(: No eilinen ei ollu mikään erikoisempi päivä ja tännäänki mun päivää on mahtunu reenit ja serkkujen synttärit(: Ja päivällä kyllä kävin Iiriksen kameralla vähä kuvailemassa ku olin niin ihana ilma ulkona!(: Hheh ja me ollaan siis menossa sinne Ylläkselle nii meijä Linda harjotteli tännään sitte laskemista ja ylipäätänsä suksilla pystyssä pysymistä! Olin kyllä sulosen näköstä! Katotaa sitte ens viikolla kuinka sulosen näköstä on ku minä ja noora päästää lautailemaan...




hihi tuossa minä ja iitu ihan pikkusina8)


Mää niin haluaisin järkkärin! Ku oma kamera on enimmikseen vaa semmone pikselimössö...
Jos joku mulle semmosen haluaa hankkia nii KYLLÄ KIITOS<3
Ja sitte vielä että postaus ehotuksia Tänne(: Ja saa laittaa sinne kaikkea kommenttia muutenki(: Tästä blogista että kaikesta muustaki! 
Nyt lähen suihkuun päin, moimoi<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti