4/19/2012

elossa ollaan

En oo täällä näyttäny elon merkkejä mut täällä mä vielä oon! Vaikka välillä tuntuu että aaarrgghh! Mulla on ollu aivan kamala pääsärky maanantaista asti ja en tänäänkää voinu sen takia mennä kouluun. Muut päivät buranalla on menty. Viikolla ei oo tapahtunu oikeestaa mitää semmosta maailmaa liikuttavaa mut sellasia pikku juttuja:) Haha eilen  meijän historian ope vaa et lotta tuuppa käymää täällä olin sillee voiei mitä oon tehny nii se anto mulle 5senttiäxd :D
Ja tänään kävin värjäämässä hiuksia ja tykkään tottakai:p Värjättii sillee ruskeella mut siinä oli pientä sellasta liilaa ja se näkyy tuossa aina välillä:p

Jes sunnuntaina mulla on se odotettu eka peli! Kajaania vastaan enkä oo koskaa ees tienny et kajaanilla on tyttöjoukkuetta et ei hajuukaa mitä siellä meil sit on vastas! Mut äiti sano et jos tää pää ei parane nii en saa pelata.. Mut mulla on lauantaina hieroja nii jos sit siellä niskat vertyis ja pää paranis:p Mulla on niskat nii jumissa etten saa leukaa sillee tohon "rintaan " kii:d
ps.. kuvasin varmaan 30 videota mut en osaa käyttää sitä kameraa nii ne videot kesti jokanen 3sekuntia......

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti