4/14/2012

u smile,i smile

multa on pyyetty kavereista postausta nii tässä tääois! Kerron parista tytöstä ja sitte varmaanki Jerestä!:)


NOORA
me ollaan ku paita ja peppu, sä taidat olla mulle se ykkösheppu<3


Jos ette tunne nooraa nii sanon kyllä että tutustukaa!! Aivan huippu tyyppi! Yleensä meijän tekeminen ei oo mitään järkevää mutta parasta on aina! Nooralle mää voin kertoa kaiken. Se huomaa heti jos kaikki ei oo iha ok.. ja se ossaa auttaa aina!:) Ja ää välttämättä nuista meijän ihanista kuvista ei nää mutta noora on oikeesti hiiiiirveen kaunis!<3nam
 Jos mää alan kavereita nii yleensä alan nooraa:D Mää en tiiä miks mut heti tullee paha olo jos ei nää nooraa yhtenä päivänä:D
Nooran kans tutustuttiin pesiksen kautta mut viime kevät/kesän aikana ruvettiin ollee toisia enemmän(:

SONJA,JUTTA,ELINA



mun ikioma rakkauspakkaus<3


Aattelin kirjottaa näistä raahen tytsyistä samalla kertaa:)
Nää on mulle tositositositosi(tätä jatkuis ikuisuuksiin) rakkaita<3 Näitten kans ku oon nii  me yleensä ollaan vaa jollai ja käyvää ostaa paljo ruokaa ja sitte tehää jotai hullua vaa:D Viimeksi oltii sonjan kans kahestaa nii oltii iha rauhassa mut sillon ku on jutta ja elinaki nii riehutaa ku hullut!

SONJA: "LOTTA TEHHÄÄÄN TÄTÄ!! TEHHÄÄN TOTA!HIHIHIHIH" hulllu<3

JUTTA: "KATTOKAA MUA HEEIIII KATTOKAAAA";)  haluaa olla huomion keskipiste<3

ELINA :  "ANNA MINÄ SIIVOAN!!" meijän muumimamma<3

Nää kaikki täydentää toisia<3
Elinan kanssa tutustuin 1.lk mut ei ollu hirvee hyviä kavereita koko aikaa:d
Sonjaan ja Juttaan sitte 3lk:)
6.lk oltiin koko ajan yhessä!

elina ps.. hyppää pyöräsi selkään ja ratsasta meille<3

JERE




AWWWW<3
Jere on aivan ihana tyyppi! Aluksi luulin et se on aika hiljanen ja tällee mut heti ekan kerran ku alkoin sitä nooran kans nauroin niille kahelle aiva hirveenä:D:DD Ne väitti jostai asiasta ja ne puhuki eri asiasta ja sit jere hakkas sohvaaxd Jerelle on hirvee helppo puhua ja sen kans on aina hauskaa!
Ja jeren kans tutustuin nyt vasta sillee kunnolla!(:


Ja mulla on myös tositositosi paljo tollasia hyviä poikakavereita mutta ne kaikki asuu tuolla kaukana:(erityismaininta: OSKAR KALLUNKI<3

ja ois kiva saaha niintä kysymyksiä tohon kysymyspostaukseen!Se on tossa alempana!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti