4/01/2012

party all night

whaaat?? tää mun bloggeri on mennny ihan sekasi! Nojoo pittää nyt yrittää tällä nyt teille jotain kirjottaa jos onnistuu!(oon monta kertaa kirjottanu jo tän teksin mut se pyyhkiytyy pois...)((ja varotan.. hiiirmusen sekavaa tekstiä !!mulla on nyt vähä ongelmia tän kirjottamisen kaa:D))

Viikonloppu meni tosi mukavasti!:) Tän hetken fiilikset on iha huiput! Musta tuntuu et räjähän onnesta! En periaattees ees tiiä miks mut nojoo ehkä vähä tiiän:);)
mutta mutta Perjantaina noora ja jere oli meillä illan ka katottii idolssia ja oltii koneella ei mitää erikoisempaa:)


Ja niii olin siellä sonjalla yötä ja näin eilen juttaa ja elinaaki!:) Hirveetä ku nään niitä niin vähä vaikka vaa 6km välissä:d Mut asiaan.. Oli tositosi kiva olla tyttöjä ja niitten kans on aina iha huippua ja voi olla aiva oma ittensä:) Eilenki päivään mahtu naurua paljo! Kuunneltii justinia koko ilta<3 Kuvia mulla ei hirveesti sieltä kyllä oo:( Ja joo vielä se et katoin sonjan kans slummien miljonääri ja se oli aivan huippu!! Suosittelen!




Mulla on hirvee kesäfiilis! Tekis mieli laittaa shortsit jalkaa ja lähtä ulos ottaa aurinkoa8)
Mut mua vähä pelottaa ku tää polvi...Keskiviikkona sinne ouluu lääkäriin ja siellä sit vähä selviää millon saan alkaa reenaa ja näi... 



Meijän pikkulinta täytää tänää (taino sille pietää tänää synntärit) nii 5v<3  ostin sille ^ ton synttäri lahjaksi:D Näytti tykkäävän! Mutta nyt mää lähen lukemaan köksän kokeisiin! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti