3/30/2012

perjantai???

Whaaat tänää onki jo perjantai:D Oon eläny keskiviikkoa! Hirvee nopeeta mennny tää viikko!
Muttajoo no tännää koulua oli 9-13 mut lähin jo vähä jälkee 11 röntgeniin olipa hankala kirjottaa! ja keskiviikkona ois oulussa lääkäri. Lähtee hermot tän polven kans ärr.... Mutta takasi muihin asioihin eilen olin pitämässä sonjan,jutan,elinan,tanelin ja hanneksen kanssa yökoulua 3-luokalle tai no piettii nille semmone rata. Ja meillä on hirveesti ollu kokeitä nytte..huhhuh ens viikolle ei onneksi vissii oo mittää! 


Haha en tiiä onko mulla nykyään vaan nii tylsäää vai mikä mut muokkailen nykyää nuita kuvia hirveesti!:D


Mulla on iha hiiirvee himo päästä shoppailee!! äääääää! No ens viikolla lähen sinne ylläkselle ja käyvää haaparannassa jossai kaupoissa nii ehkä sieltä lähtis jotai mukaa:p Ainaki karkkia se on varma;)
Ja sinne ylläkselle ois tulosa mun yks kaveri jonka niiin paljo halusin nähä mut pittää katella ku tää mun jalka on nyt vähä siinä kunnossa että se ei anna mun oikee liikkua....
Lauantaina mun suunnitelmat menee näi: f-tyttöjen reenit-> RAAHEEN SONJALLE YÖKSI! ja vissiin ois jutta ja elinaki tulossa jos oon jotaki ymmärtäny oikeen??
sieltä varmaa tulee seuraavaa postausta jos ei tästä illasta:) Nooran ja jeren vissii pitäs käyvä täällämeeillä:)




ps. ois tosi kiva saaha uusia lukioitaja  ja ois tositosi kiva jos linkkaisitte omia blogeja jos teillä on!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti