3/28/2012

:(:

Sellanen v****** nyt että..! Menin pölisemään n.3vk sitte ja nyt sitte mulla on polvi kakkana ja nyt sain  kuinkakoha pitkän suunnillee ainaki sen 1kk pitusen urheilukiellon ja eka peliki ois alle 1kk päästä.. Vissiin saattanu mennä joku ihmeen kierrukka tuolta polvesta ja se sitte jouduttas leikkaamaan.. Ens viikolla oon menossa ylläkselle mutta mun laskut tälle talvelle taitaa olla ohi... Taijan sinnekki mennä ottamaa vaa aurinkoa. Tulkaa joku piristää mun elämää. Mää nyt toivon et tää on vaa joku ei niin vakava juttu...


Mutta muuten mulle kuulluu ihan hyvvää. Tännään tein historian testin josta sain 9- ja äidinkielen kokeen jonka saan huomenna. Huomenna ois tiedossa musiikin koe ja sitte koulun jälkeen meen keskuskoululle ja siellä meillä ois jotain tekemistä parin kaverin kanssa meijän entisen open nykysen luokan yökouluun:)
Nyt lähen leipomaan munkkeja!:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti