3/10/2012

Favorite Girl

Heissan kaikille! Eilinen päivä meni mukavissa merkeissä tyttöjen seurassa Raahessa! 
Aamulla mun piti herätä hirvee aikasin ku mulla oli 10 hammaslääkäri, pelotti hirveesti mennä sinne! Olin niin onnellinen! mulla ei ollu taaskaan reikiä eikä mitään sillai:):) 
Nojoo menin siinä sitte sinne raaheen ja vietettiin oikein kiva ilta(; Syötiin hyvin ja katottiin pikkupojan paratiisi. Eli musikaali jossa oli musiikkiluokat ja me oltiin siellä kans ja oltiiin sillon 3luokalla ja voisaatiin kyllä nauraa niin paljo sillekki! Ja tietenki otettiin paljo kuvia juteltii naurettiin ja illalla Jutta ja Elina halus mennä nukkuu nii mulle ja sonjalle tais tulla iltavilli.... hehe.. Mutta,,Tytöt ootte ihania!Seuraavana kuvia eiliseltä ja varmaan kaikki on mustavalkosia ku meillä oli melkeen koko ajan mustavalkos asetus päällä:D
painittiin jutan kanssa...




tässä kuvassa iines kooira joka oli meillä loppuviikosta paripäivää hoidossa!:)

Mulla on ollu tännään pikkunen stressi ku oon huomenna lähössä muhokselle rippijuhliin eikä mulla oikee olllu mitään mitä laittaa päälle!:d Mutta nyt sitte oon iha mustissa siellä mutta eikai se mitään!:D
Viettäkää huomenna vielä ihana loman viimenen päivä ja sitte ahkerasti opiskelemaan!(;(:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti