3/19/2012

erittäin hyvä, ellen täydellinen

Heipsan kaikille! Viikonloppu mulla suju aika tylsästi mutta rennosti(: Muuten olin aikalailla kotona mutta sunnuntaina meillä oli kirkossa kuoron kanssa konsertti. Ja iiris laitto mulle kyllä niin ihanasti sinne hiukset! Ja viikonlopun aikana äiti osti meille aamunkoin ekan osan ja harry potterin sen viimesimmän ja niitä ollaan sitte iitun kanssa katottu(:
 Tää päivä meniki sitte koulussa ja oli peruspäivä. Köksän tunnilla tehtii jotai hyytelöä:D:D:D
Joo no sitte ootin nooraa ja lähettii ja päätettii et mennää meille leipomaa ja leivottii muffinsseja.

Joo no sellasia tavallisia muffinseja tuli n.25 kaikkia kiinnosti  mutta sitte noora teki meille vähän isommat muffinssit..:

eli toi keskimmäinen on semmone tavallisen kokonen...


Oon kirjottanu tässä sellasta postausta ja en oo varma julkasenko.. oon vähä epävarma..ku se silti on sellanen et se saattas vähä loukata joitaki mutta periaatteessa ei... Tai silleen katellaan jos julkasisin sen.. lets see
Nyt lähen käymää eka lenkillä,kaupassa äitin kanssa ja sitte luenki historiaa:)!
Kivvaa viikkoa kaikille ai laav juu!
ps. ois tosikiva jos saisin tietäää et onko siellä ruutujen toisella puolella ketään et onko tää mun blogi ihan okei vai oisko jotain sillee parannettavaa?:) FORMI:):):) ja siellä mulla oliki tullu parikysymystä nii vahingossa ne poistin!! et jos näkyy etten vastaa nii laittakaa uuestaa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti