3/07/2012

oon täällä vaan sua varten, ootan vaan et tajuut sen

http://www.youtube.com/watch?v=4MvxOXlfFIk&feature=related
^oon täysin rakastunu tuohon<3

Elikkäs olin tossa ylläksellä perjantaista asti ja tänään tultiin kotia:) Oli tosi kiva reissu! Matkalla päästiin käymään Haaparannassa ja tietenki sitten karkkikaupassa;)  Käytiin Nooran Kanssa joka päivä laskemassa. Minä lautailin ja nooraki sitä eka koitti mutta ei jaksanu nii vaihto suksiin. Tuo laskeminen on kyllä jotaki niin ihanaa! No kyllä me sitte käytiin lumikenkäilemässä ja se ei kyllä onnistunu oikee ollenkaa.. Siis nooran osalta!(; Käytiin siellä kylällä vähä kattelemassa mutta mukaan ei tarttunu mitään. Ja yks aamu syötettiin kuukkeleita! Söpöjä lentäviä palloja minun mielestä!
Ja siellä ei kyllä nälkä ehtiny tulla! Yks ilta paistettiin vaahtokarkkeja ja lättyjä! Nam
joskus saatto käydä näinkin...:
Joo tuo melkein oranssi pallo on siis lintu..








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti